X

Mechanika

July 14, 2016, midnight samlis

1. Zasady ogólne

Na terenie zajazdu (w granicach wyznaczonych przez organizatorów) obowiązuje bezwzględny, poza larpowy zakaz korzystania z ASG. Nie strzelamy też w kierunku strefy off asg. Nie wiesz czy coś można/wypada zrobić?
POMYŚL, w ostateczności spytaj orga. Za kretyńskie pytania tarzamy w smole i pierzu.
Larp trwa w niedziele od godziny 11.00 do oficjalnego ogłoszenia zakończenia tego samego dnia. Dopuszczamy jedynie repliki ASG o prędkości wylotowej kulki nie większej niż 400fps.

2. Trafienia

Gracz trafiony kulką asg lub bronią otulinową (jednokrotnie) w nieosłonięte pancerzem miejsce staje się śmiertelnie ranny i nie może podejmować żadnych czynności. Do jego towarzyszy należy konieczność zaciągnięcia go do budynku szpitalnego, gdzie zostanie mu udzielona pomoc przez lekarza (Jeżeli nie ma nikogo w pobliżu ranny gracz może iść sam).

3. Śmierć i respawn

Lekarz określi czas rehabilitacji oraz jej formę, czyli po jakim czasie i pod jakim warunkiem gracz powróci do larpa. Gracz powinien zabrać ze sobą na zlot kamizelkę odblaskową lub inny podobny element wskazujący na stan śmierci. Mogą również zajść sytuację nieprzewidziane jak np. skrytobójstwo bądź ogłuszenie, wtedy gracze powinni posłużyć się zdrowym rozsądkiem i zastosować do sytuacji fabularnej.

4. Pancerze

Pancerze w miejscu trafienia negują trafienie. Pod pojęciem pancerz rozumie się wszelkie nakrycia wzmacniane metalem lub każdym innym wystarczająco trwałym materiałem. Mogą być to np. kolczugi, zbroje motocrossowe, części płytowe, footballowe, wykonane z opon samochodowych, a nawet metalowe elementy stanowiące ozdobę stroju. Do pancerzy nie zalicza się natomiast skórzanych kurtek, tzw. "karton-armor", kamizelek taktycznych (czegokolwiek by nie miały w kieszeniach) itp. Ideałem jest taki strój, przy którym osoba oddająca strzał wyraźnie widzi, że trafiła w pancerz.

5. Amunicja

W czasie larpa nie ma limitu amunicji, ale gracze zobowiązani są do używania wyłącznie magazynków typu real-cap. Nie dopuszczamy do użytku magazynków hi-cap ani tym bardziej jakichkolwiek form magazynków bębnowych (jak masz saw’a to lepiej od razu wepnij tam magazynek od emki).

6. Stroje

Podczas larpa gracze powinni posiadać strój stylizowany na realia post-apo. Organizatorzy będą oceniać stroje i w zależności od tego jak bardzo nam się spodobają przyznamy dodatkową walutę lub fanty.

7. Chemia

Chemię na Zakonkach stanowią strzykawki wypełnione odpowiednim kolorem proszku dodatkowo oznaczone przez orgów. Użycie chemii polega na wysypaniu zawartości strzykawki. Wszelka chemia jest jednokrotnego użytku.

Stimpackczerwony proszek, zażyć po trafieniu, przywraca osobę do zdrowia
Truciznazielony proszek, odlepiasz ze strzykawki nalepkę którą niepostrzeżenie przyklejasz do napoju bądź posiłku, wołasz orga, trucizna zabija po 30 minutach
Antidotumbiały proszek, zażyć, żeby przeciwdziałać zatruciu
Serum prawdyniebieski proszek, osoba pod jego wpływem musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą na trzy kolejno zadane pytania.

8. Pojazdy

Pojazdy muszą zostać dopuszczone do gry przez organizatorów. Pojazdy mogą poruszać się maksymalnie 40km/h. Wszystkie okna muszą być otwarte. Trafiony kierowca musi bezpiecznie zatrzymać auto. Auta są niezniszczalne.